Het is bijna zover!

11 september 2015 - Terborg, Nederland

Na ruim een half jaar te hebben gewacht komt het nu dan toch eindelijk erg dichtbij. Het visum is binnen, de laatste dingetjes worden geregeld en de koffer wordt alvast gepakt. Na een geslaagd afscheids/verjaardagsfeestje afgelopen zaterdag is ook het afscheid nemen van de eerste mensen begonnen. Nu is het toch echt aftellen tot het zover is. Over vier dagen zitten we namelijk al in het vliegtuig richting het tropische Suriname. Het begint inmiddels aardig te kriebelen, want hell yeah wat vind ik het spannend.. Maar wat heb ik er tegelijkertijd ontzettend veel zin in om voor 3.5 maand aan de andere kant van de wereld te zitten, te leven in een totaal andere cultuur, de prachtige natuur daar te ontdekken en natuurlijk niet te vergeten de gang van zaken in de zorg in een minder ontwikkeld land onder ogen te zien. De stage die ik in Suriname ga lopen is tegelijkertijd de laatste stage die ik zal lopen, als het allemaal goed gaat, en op deze manier ga ik er zeker een laatste stage van maken om nooit meer te vergeten.
Maar eerst dit weekend nog even het, voorlopig, laatste feestje in Nederland goed vieren op de kermis en nog even genieten van alle lieve mensen die ik nu nog hier om mij heen heb :-).

Tijdens mijn verblijf in Suriname zal ik regelmatig een reisverslag toe proberen te voegen en natuurlijk kunnen jullie dat meelezen via deze site zodat ik mijn ervaringen met jullie kan delen!

1. Iwan Toenaé:
    11 september 2015
    Alvast heeeeeeeel veeeeel plezier en heeeeeeel veeeeel succes
  2. Anne:
    12 september 2015
    Ik kan me voorstellen hoe dit nu voelt Lieke!
    Leuk dat je een blog gaat bijhouden!!!
    Ik ga je volgen en meegenieten.
    Liefs van mij
  3. Rita:
    12 september 2015
    Een hele goede reis meissie en heel veel plezier daar.
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen en ga ze zeker volgen.
    Dikke kus xxx
  4. Els snitslaar:
    12 september 2015
    Lieke goeie reis! en heel veel plezier.leuk dat we je kunnen volgen.Dat gaan we met veel plezier doen!
  5. Nilda rolink:
    14 september 2015
    Lieve Lieke. Heel veel plezier daar in Suriname,
    en erg leuk dat je ons deelgenoot maakt
    in je grote avontuur !
    Goede reis en geniet ervan !! Dikke kus!
  6. Martin boerakker:
    14 september 2015
    Hoi Lieke goede reis en wat leuk dat we je kunnen volgen gaan we zeker doen geniet er van gr martin.
  7. Kirsten:
    15 september 2015
    Have a safe flight...en hou ons op de hoogte x
  8. Melissa rietkerk:
    17 september 2015
    Hoi lieke ik kan je nu ook volgen hopelijk heb je een super leuke tijd. Ik ga je zeker volgen.

Gr melissa